آرام وارد شوید
آرام وارد شوید
از همه جا و همه کس 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرام وارد شوید و آدرس zirak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت13:04---6 آذر 1391
چه هق هقی میزند آسمان !
به گمانم او هم مثل من ماهش را گم کرده است !!!


صدف گوگولی
ساعت19:22---4 آذر 1391
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری ممنون که به من سر زدی

AmIr
ساعت22:12---3 آذر 1391
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

تاسوعای حسینی تسلیت

وبلاگ عالی بود موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:یا حسین , کاش بودیم , افسانه, ] [ 21:44 ] [ زیرک ]


لينك باكس ها

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

مقدمتان گل باران
امکانات وب